Tips lajukan internet anda

Hai , assalamualaikum .. ๐Ÿ˜Š Harini saya nak share cara membuat internet kita laju , tidak akan unlimite sampai bila bila !!! Hebatkan !!! ๐Ÿ˜ฑ

Pertama tamanya , saya perkenalkan diri saya .. Saya baru sahaja belajar membuat posting blog atau website .. Saya suka kongsi cerita yang menarik ... Ia dapat meluangkan masa saya ketika bosan ..

Okey , ramai yang nak internet laju , kouta internet tak habis habis kan ?? Siapa yang tak nak kan ?? ๐Ÿ˜‰ saya ada sebuah aplikasi yang dapat memberi internet kita unlimited ... 100% menjadi .. Saya dah mencubanya tau ๐Ÿ˜˜

Firstly , anda kena download dahulu aplikasi yang bernama "http injector " " .. Anda boleh download di google play atau play store 
. saya lebih sukakan 9Apps sebab dapat mempercepatkan download kita ..

Okey , setelah anda mendownload aplikasi http injector tadi .. Anda kena download pula aplikasi bernama " config hi " .. Anda boleh download di google .. Hanya 1kb sahaja !!!

Okey , selepas siap download kesemuanya .. Ikut step step nya dibawah okey ๐Ÿ˜†


Step 1 :- 

๐Ÿ‘‰Buka Aplikasi Http Injector




Step 2 :- 

๐Ÿ‘‰anda tekan di butang ( : ) yang titik tiga tu dan kemudian keluarlah .. 
Maaf , gambar tidak tersedia .. Hihi


Step 3 :- 


๐Ÿ‘‰akan keluar tulisan konfigurasi ,sambungan tether , bersihkan data ... Anda tekan "konfigurasi" 



Step 4 :-



๐Ÿ‘‰akan keluar import config dan iksport config .. Anda harus y
Tekan "import config" ..




Step 5 :-



๐Ÿ‘‰setelah anda tekan import config ,, anda cari file yang anda download tadi yang bernama "config hi" .. Dan tekan pilih




Step 6 :-




๐Ÿ‘‰setelah anda tekan nya .. Anda tekan "mula" dan ia akan mula secara automatik 



Step 7 :-



๐Ÿ‘‰kini  , internet anda laju




๐ŸŽ‰Paling penting , anda wajib kena restart phone anda dahulu sebelum anda buat yer .. Gud luck ๐Ÿ˜˜๐ŸŽ‰


๐Ÿ“ฑjangan lupa share post ini ๐Ÿ“ฑ


Follow instagram saya ( @zulhylmy24 ) ๐Ÿ“ฅ

๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡Komen untuk pertanyaan ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Catat Ulasan

0 Ulasan