Cara Dapatkan Followers Dengan Mudah ! 500 dalam masa sehari !!

 Instagram adalah sebuah platform yang boleh send gambar , video mahupun mesej !!

  Instagram sangat penting untuk personal ! Lebih² lagi untuk ig shop iaitu penjual online ..

 Dengan instagram , kita akan dapat banyak keuntungan .. Hasil daripada promosi kita .. Jadi , followers yang ramai mempengaruhi jualan kita !! Jadi saya ingin share cara cara nya ..


  • Step 1
 Buka instagram anda .. Jadi , saya buka instagram saya .. Lihat followers saya di gambar 
Nah , itu instagram terbaru saya !! Jangan lupa follow ya !

  • Step 2

   Search nama ( akakutara ) di kotak carian !! Lihat gambar 



  • Step 3 

  Tekan Ikuti / Follow instagram nya ! Paling penting ! Jangan di unfollow instagram nya !!!


  • Step 4

  Selepas follow , tekan MENGIKUTI/FOLLOWING nya !!


 Kemudian , FOLLOW KESEMUA FOLLOWINGNYA !! ( INI PENTING )




  Lihat HASILNYA



 Selamat Mencuba !!


NOTA PENTING :- JANGAN UNFOLLOW YANG ANDA FOLLOW TADI KERANA FOLLOWERS AKAN STOP FOLLOW ANDA !! DENGAN INI , SETIAP HARI FOLLOWERS AKTIF AKAN FOLLOW ANDA !

Catat Ulasan

0 Ulasan